Video-Sat tel. kom. 601 205 21
WARUNKI GWARANCJI
1.Przedmiot gwarancji
Na warunkach określonych w niniejszym dokumencie gwarancyjnym, (gwarant) udziela kupującemu gwarancji jakości na towar zwany dalej „sprzętem” i zobowiązuje się do nieodpłatnego usunięcia wady sprzętu (dokonania naprawy) w terminach określonych w punkcie 4 niniejszej karty gwarancyjnej.
2.Termin gwarancji
Termin gwarancji upływa z dniem wyszczególnionym w karcie gwarancyjnej.
3.Zobowiązania gwaranta
W ramach udzielonej gwarancji gwarant zobowiązany jest do dokonania naprawy wadliwego sprzętu, to jest do:
a) usunięcie wad powstałych z przyczyn tkwiących w sprzęcie;
b) wymiany wadliwego sprzętu na wolny od wad, jeżeli dokonanie naprawy nie będzie możliwe lub jeżeli w ocenie gwaranta dokonanie naprawy będzie wymagało większych kosztów niż wymiana sprzętu na wolny od wad.
4.Termin naprawy
Termin naprawy wynosi do 14dni roboczych od daty zgłoszenia wady i dostarczenia kompletnego sprzętu do punktu serwisowego gwaranta. W szczególnie uzasadnionych wypadkach, związanych z koniecznością sprowadzenia z zagranicy elementów lub podzespołów, bądź ze szczególnie skomplikowanym lub trudnym do naprawy albo zdiagnozowania uszkodzeniem, termin naprawy może ulec przedłużeniu o okres niezbędny do wykonania obowiązków gwarancyjnych.
5.Zakres gwarancji
Gwarancja obejmuje wyłącznie wady tkwiące w sprzęcie. Nie są nią objęte w szczególności wady i usterki:
1) będące następstwem urazów mechanicznych, oddziaływania zewnętrznych czynników, w tym chemicznych i termicznych, spowodowane zalaniem sprzętu jakimkolwiek płynem;
2) spowodowane lub ujawnione w związku z okolicznościami powodującymi utratę gwarancji;
3) spowodowane korzystaniem, użytkowaniem, transportem, składowaniem, przechowywaniem, czyszczeniem albo konserwacją sprzętu niezgodnym z instrukcją obsługi lub dokumentacją;
4) będące następstwem posługiwania się sprzętem niezgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami obsługi i korzystania ze sprzętu;
5) spowodowane zanieczyszczeniem sprzętu lub powstałe w wyniku używania środków chemicznych do czyszczenia sprzętu, nie przeznaczonych do tego celu;
6) wynikłe z eksploatacji sprzętu w niekorzystnych warunkach, np. w związku z remontem pomieszczeń, silnym zapyleniem pomieszczeń itp.
6.Wyłączenia gwarancji
Gwarancja nie obejmuje:
1) akcesoriów dołączonych do sprzętu, takich jak: kable, wtyki;
2) uszkodzeń mechanicznych i powstałych na skutek nieprawidłowej obsługi użytkownika.
7.Utrata uprawnień gwarancyjnych
Kupujący traci uprawnienia wynikające z gwarancji w razie:
1) dokonania jakiejkolwiek naprawy, przeróbki lub rozbudowy sprzętu we własnym zakresie bądź przez osobę trzecią, inną niż gwarant;
2) stwierdzenia naruszenia, uszkodzenia lub zerwania którejkolwiek plomb, na zewnątrz lub wewnątrz sprzętu, albo zakrycia ich w jakikolwiek sposób uniemożliwiający identyfikacje;
3) stwierdzenie uszkodzenia, naruszenia lub usunięcia numerów seryjnych bądź innych oznaczeń identyfikujących sprzęt, albo zakrycia ich w jakikolwiek sposób uniemożliwiający identyfikacje.
8.Prawa i obowiązki kupującego
1) sprzęt powinien być dostarczony do serwisu na koszt kupującego;
2) warunkiem wymiany sprzętu na nowy, wolny od wad (przy spełnianiu przesłanek przewidzianych w punkcie trzecim niniejszej gwarancji), jest przedstawienie przez kupującego oryginału dokumentu zakupu (faktury Vat, rachunku) sprzętu od gwaranta;
3) w przypadku stwierdzenia, że oddany do naprawy sprzęt jest sprawny technicznie i wolny od wad albo gdy stwierdzona usterka nie jest objęta gwarancją, kupujący zostaje obciążony kosztami usług i materiałów według cennika gwaranta;
4) kupujący jest zobowiązany do odebrania naprawionego sprzętu w terminie 90dni od dnia, w którym naprawa powinna być wykonana lub dokonania przez gwaranta powiadomienia o naprawie. Jeżeli kupujący nie odbierze sprzętu w tym terminie, ponosi koszty przechowywania sprzętu oraz ryzyko jego przypadkowej utraty lub uszkodzenia.
9.Ograniczenie odpowiedzialności
Gwarant nie ponosi odpowiedzialności:
1) za utracone dochody z tytułu niemożliwości wykonywania pracy w rezultacie ujawnienia się wady.